wiiiiiieeee!!!

My phone is back! =) Underbart, nu är jag hel igen!

Nu är Adrian här igen, som jag har saknat, så nu väntas en underbar mor och son-mys-vecka =)
Sandra kom förbi och hälsade på efter jobbet, vi titta på Ullared och planerade våra sommar planer =) Lite skitsnack hann vi ju såklart också med =)

I morgon väntas jobb i Avesta och Sala, långt, men inte lika långt som till Örebro iaf, skönt de =)

________________________________________________________________

<3  Halllåååååå!!!  <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

okej, i think i know... men jag tror jag måste få mer ledtrådar, eller bara sagt rakt ut från dig. så jag inte gissar fel, det kan bli pinsamt. hihi.



PUSS <3

2011-03-14 @ 23:58:12
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0