Underbar helg

Underbara helg, ta inte slut!
I fredas myste jag och Adrian framför tv:en och åt en goood middag =) Lördag morgon åkte vi in till Nickis äventyrslek och lekte i hela två timmar, både ja och Adrian va helt slut, för även dom "vuxna" fick leka =) Jag och Adrian åkte mest i rutchkanan, jisses va fort de gick =)
På lördakvällen åkte vi hem till Emelie och hennes dotter i Märsta, åt god middag och hade jättetrevligt =)
Idag har vi hunnit städa lite och fixat fint här hemma med ommöblering =) Världens bästa Sandra har också varit förbi och  hälsat på =)

Nu är det bara en arbetsvecka kvar, sen är det dax för kryssning, fan va jag längtar!! Ska bli galet kul! PÅ torsdan ska vi tydligen till trädgårdsmässan med jobbet också, kan bli kul =)
___________________________________________________

<3 Kakmonster <3

Kommentarer
Postat av: Håkan

Livet förändras vart jag än går. Å det kanske inte alltid va vi två. Bara så länge det finns stjärnor över oss åh. Bara så länge mitt hjärta klarar av att slå.
Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över nej...

2013-11-12 @ 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0