Tagga tagga tagga!!

Om 24 timmar så är festen i full gång för Företagsväxter, vi kommer va i full gång med partyt på denna båt, Silja Galaxt. Jag är så otroligt taggad och de ska bli så sjukt galet jäkla roligt!!
Har börjat packa väskan, den blir full med kläder som vanligt eftersom jag aldrig kan bestämma vad jag ska ha på mig =P Alkohol och musik ska också packas så vi kan börja redan på bussen in ;) Bussen hämtar oss utanför jobbet kl 17.00, så imorn gäller de att se till att bli klar med jobbet till dess så inte bussen missas =P Men de är nog ingen risk...
När vvi kommit ombord ska vi käka bufé tillsammans, ska bli gött, sen efter de då är festen igång på riktigt. Da buz ska tydligen spela på båten, går väl dit en sväng å lyssnar, sen blir de discoteket ;) Just ja, får ju inte glömma taxfreen ;) dit blire att gå direkt efter maten, ska införskaffa lite gott å dricka såklart =)
Lördag kl 12 är det dax för konferens...undrar hur många timmar jag hinner sova innan den börjar, inga alls förmodligen =P hehe, efter konferensen är de bara till att fortsätta festen, för när vi väl kommit i hamn sen när jag kommit till Värtahamnen så ska jag till Örbyhus =) Helgen kommer bli grym!!

Va gör vi, Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0