Snart så..

bebis på ingång... =) 18 April är dom leveransklar, två ambk honor =) som jag har letat efter denna teckning! Och nu äntligen, av en slump, så hittade jag två, en dumbo och en toppörad =) Ska dessutom köpa större bur då dom kommer bli fem stycken nu här hemma.

_________________________________________________

Har lyckats fått en inneboende denna vecka, vet inte hur, men de gillas skarpt =)

_________________________________________________

Bara två dagar kvar på denna vecka, har gott hur fort som hellst och alldeles snart är helgen här, kommer bli en grymt rolig helg kan jag lova =) Men först är det torsdag och den ska tillbringas halva dan på trädgårdsmässan i Älvsjö med jobbet, andra halvan blir det jobb i Sthlmstrakten, sen så mina vänner är det fredag och inte vilken fredag som hellst, de är kryssningsfredag =) =) Bussen hämtar oss på jobbet vid 17.00, då börjar festen! fan va galet kul de ska bli på bådet med hela jobbgänget =) Partyt fortsätter på lördan (med ett undantag nån timme eller två då vi ska ha konferens) och vidare mot kväll då jag, Linda och Alex drar till Örbyhus för att parta på Gullans med Club Musica Extasis =) Kommer bli en sjuk kväll!!

_________________________________________________

<3 oops <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0