Sandra Litzell <3



SANDRA LTZELL
tyckte de va dax för mig att uppdatera bloggen, så då är de bara å gört!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Jahapp, nu sitter man här igen och planerar inför ytterligare en ny kryssning, denna gång blir det Bandit båten den 13-14 Maj, kommer bli sjuuukt kul, med massa roligt folk som följer med =) Än så länge har vi ingen aning om vilka som spelar på båten, men de kommer bli bra ändå ;)
Men, tro det eller ej, jag ska på en kryssning innan denna, den 25 Mars åker Företagsväxter iväg på konferans med Galaxy =) =) =) De kommer bli kul kul kul!!

_________________________________________________



Förövrigt så är mitt liv en ända soppa just nu, har de varit sen i höstas typ, förstår inte att de aldrig ska ordna upp sig... jag är total snurrig i skallen och vet varken ut eller in...

 


_________________________________________________


Plötsligt lite roligare att gå till jobbet.. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

yeeeey, :D hihi.

nu får du forts såhär också, :)

<3<3<3<3<3<3

2011-03-08 @ 10:51:29
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0