Plugga...?

Har haft en otroligt rolig helg med början på Galaxy med Företagsväxter och som avslutades med party i Örbyhus =)
____________________________________________________

Början på denna vecka har väll inte varit den bästa, hemma igår med Adrian för han va lite febrig, idag är det istället jag som är sjuk. hängig och en extrem nacksmärta! Måste ha sovit ståendes på huvudet eller nått =P
Så har varit hemma från jobbet två dagar nu, usch blir å stressad för varje dag jag är hemma, för blir bara mer och mer för mig att göra på jobbet =/
____________________________________________________

På senaste tiden har jag fårr jäkligt stor lust att börja plugga igen,vet inte varför jag längtar tillbaka så mycket till skolbänken, de finns väll en speciell tjusning med de =) Jag har iaf idag hört av mig till min gamla skola, Jalla skolan och frågat hur jag ska göra då jag vet att jag har kvar att göra projektarbetet och traktorkörningen. måste ha G i de kurserna för att kunna plugga vidare.
Sen va jag ska plugga vidare till kan bli vad som hellst!! Kanske fortsätta på djurspåret, eller så tyglar jag om helt ordentligt och läser till ex bartender, målare, maskinförare eller någonting innom sjöfart. Vad som hellst kan hända. Men allt är bara tankar just nu, måste först och främst fixa klart mitt slutbetyg från gymnasiet innnan jag kan göra något annat.
_____________________________________________________

Idag till middag ska jag, Adrian och min "inneboende" försöka oss på att göra Spagetti Carbonara, ska bli spännande, har jag aldrig gjort förut =P

Nu är det dax att börja förbereda min och adrians lunch, ska bli pannkakor idag =)
_____________________________________________________

<3 Fjärilar i magen <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inneboende spännande=P .

Låter kul att du vill plugga. Jag pluggar för fult för att kunna plugga vidare.

kramar

2011-03-29 @ 19:30:13
URL: http://mumlan-med-u.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0