Haallåååå!!

Hahah, nu är de söndag igen, för 11:e gången detta år.
Har haft en skitkul helg med vännerna =) Åkte till Linda i Lördas och gick på promenad i vackra vårvädret, sen på kvällen kom alkoholen och schlagern fram ;) Senare bar det av ner till Fame, där sprang jag på typ alla från Jälla, riktigt kul, fick träffa min underbaraste Minii, gud så jag har saknat henne!! <3 <3

Nu sitter jag här och skriver för Sandras skull igen, borde ha laggt mig för länge sen, men är ganska pigg nu då jag redan sovit nån timme eller två på soffan nu ikväll..
I och med att min mobil är borta så blir de jäkligt svårt att komma upp i morgon bitti, har lixom ingen annan väckarklocka förutom mobilen..hur gör jag nu? Får sitta uppe ett tag till och försöka komma på nån smart lösning..

Imorgon ska jag lyssna på bandit hela dan, för där kommer dom pressentera två band som ska med på Bandit båten =) Längtar tills imorgon och hoppas så sjuuukt mycket på att Plan Three är ett band som kommer åka med ut på sjön den 13 Maj <3

___________________________________________________________________

Du är Knäpp, men jag tycker om dig ändå <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack och bock. keeep this up, :D annars kommer ja vara på dig igen, ;) hahaha. <3

2011-03-14 @ 01:19:59
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0