Dax att komma tillbaka till verkligheten...

Är de meningen att man ska sakna en tid så sjukt mycket som jag gör, en tid som varit, som nu räknas till de förflutna... Jag saknar de så sjukt, vännerna, musiken, alla våra påhitt...man gör så konstiga beslut och val här i livet.
_____________________________________________________

Idag kom de hem papper om en KY-utbildning jag funderar på att plugga. Har fortfarande inte bestämt mig än va jag ska göra med mitt liv..vem har de efter 23 år? =P Den kommande sommar kan verkligen se ut hur som hellst för mig, jag har verkligen ingen aning, men vet iaf att jag gasnka snart måste fatta beslut om hur och vad jag ska göra...
_____________________________________________________

Käkade lunch med Adrian far idag, de va riktigt ttrevligt =) Till middag gjorde jag och Adrian nog världens godaste middag, de blev kyckling i en hemmagjord typ gräddchilisås och till de gjorde vi potatsgratäng, mums! De va länge sen Adrian åt så stor potion =)
______________________________________________________

I morgon är det dax för jobb igen, jag och adrian mår tillräckligt bra för de =) Börjar bli lite stressad av att gå hemma å va sjuk när jag vet att växterna där ute är riktigt törstiga...så imorn blir de jobb igen, förmodligen åker jag till Arlanda å jobbar =)
______________________________________________________

<3 världens underbaraste <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu börjar det likna något gullet, <3

2011-03-31 @ 22:24:40
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0