en vecka kvar

igår tog jag tåget till Örbyhus för att träna lite fotboll, kul att vara tillbaka i den klubben igen =) kul att vara tillbaka i örbyhus över huvudtaget, så mycket minnen jag har därifrån, Robin, Adrian, allt! blev nästan lite jobbigt med alla minnen och känslor på en gång..
Träningen gick bra, vi va inte så många men vi hoppas på fler =) vi tränar nu i januari två ggr/vecka, nästan bara joggning och fys. I februari får vi halltider, på fredagar. sen i Mars ska vi börja träna tre ggr/vecka, sattsigt! =) De här kan nog bli bra, sjukt kul att va tillbaka i TÖFF, har saknat tjejerna och lagandan =) och dom verkar ha sakna en målis också, perfekt ;)
¤¤¤¤¤
idag jobbade jag på flititgt, hann med två dagars jobb =) skönt att komma ikapp lite när man legat sjuk i en vecka. hann tom ta en timmes lunch idag som jag annars brukar vara slarvig med, lunchade med Thomas idag, kul prick de där =P Kul att ha dig hemma igen =) Och grattis i förskott, bara en vecka kvar =)
I morgon väntas jobb i Örebro, med två nya kunder, ska bli spännande att hitta dit, hitta alla växter och sånt =P men de går nog bra.
På fredag blir de jobb i forumgallerian, de ser för j*vligt ut där, blunda om ni går igenom där =P hahah
¤¤¤¤¤
Fan, jag som var sugen på att gå en kvällspromenad ikväll, men mitt sällskap bangar å ja vill inte gå själv.. =( Får väll ta de någon annan gång.
¤¤¤¤¤
Nu börjar det dra ihop sig för kryssningen, satt idag och kontakta alla som ev vill me. i morgon är det dax attt boka biljetter för buss och tåg =) just nu är vi 9 st som ska åka, kommer bli riktigt kul =) 1 kille och 8 tjejor =)

Saknar min älskade Adrian!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0