Helg i Stockholm


imorse åkte jag och Adrian till Stockholm, till pappa =)
började dagen här med att åka och handla mat inför kvällens middag.
På besök till middan kom min bror Mathias, Bea och deras son Aaron =9 första gången jag träfade han idag, så otroligt söt, tänk att jag har en brorson, jag är faster =)
Till förrätt blev det avocadohalvor, varmrätt vildsvinsfilé och potatissuflé och viltsås med svartvinbärsgelé =) Till efterrätt blev de min goda tårta som jag gjorde tidigare idag.
Av bror min fick jag ett cigg-paket och två trisslotter i pressent, 25 kr i vinst =) Av pappa fick jag joggingskor, så här ska det ut och springas =)

Nu sitter jag och pappa uppe och tittar på film, Adrian sover gott i mitt rum. Imorgon väntas hemfärd vid ca tio-tiden, ska försöka hinna förbi kusinvitamin och hennes familj =) Börjar jobba klockan 13.00 i morgon, medans jag jobbar så ska Adrian vara med sin mormor =)

Nu är det bara en arbetsvecka kvar, sen är det dax för party party!! =)



Fortfarande förvirrad och jäkligt klyven...va fan ska jag göra???


Kommentarer
Postat av: Sandra

alltså din son! <3

han är nog verkligen min framtida man när han blir stor. älskade lilleman, :)

2011-01-23 @ 02:11:38
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0