ny dag

kan ju börja med och förklara för alla som missat, mitt tidigare inlägg va ett aprilskämt, tyvärr....
______________________________________________________

Har haft en riktigt rolig helg med fest för Emelie Litzell som blev 18 år =) Vi hade en överraskningsfest för henne i lördas, flickan ana ingenting och plötsligt när hon kom hem så va de fullt hus =)
Adrian va ute på egna äventyr medans mamma och pappa va på kalas. Charlie och Christian lånade ASdrian hela lördan och åkte iväg till Nickis i Uppsala =)
Partykvällen slutade med en vända in till Kalas.
Tack för en toppenkul kväll Sandra, Robin, Adde, Emelie, Kracke och alla ni andra <3
_______________________________________________________

Söndagen väntade jobb på Grollen.Adrian va hos mormor och morfar tomas så länge och hade jättekul =)
Jennifer hann jobba ca 1 timme, sen tokdecka hon för att hon tydligen inte sovit på flera dygn, så jag fick jobba själv. Trodde jag skulle va klar till midnatt, men de gick faktisk bra och flöt på, så vi åkte från jobbet vid halv sju.
när vi skulle backa ut från jobbet hör vi nått som släpar i backen, min ljuddämpare hängde i backen, så de va bara att lägga sig ner och försöka lirka bort dom där stenhårda gummibanden som den sitter fast med, tur att syrran va me =) tiilslut lyckades vi (jennifer) så vi kunde åka hem till mamma och äta super god hemgjord pizza =)
Väl hemma hos mig väntade min "inneboende", som jag kanske inte  ska kalla innebonde längre, han heter ju faktiskt Alexander =)
Han låg och sov i soffan och vaknade med en puss på kinden och tre röda rosor <3 <3 <3 Jisses va jag är kär i den pojke =)
_______________________________________________________

<3 Alexander Tedenlind <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gumman!

Skööönt aprilskämt! Körde ett likadant på facebook. :P

Vad roligt att du är kär!!!!!!!!!!!

Kram

2011-04-04 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0