Längtar efter dig!

Mina närmsta vänner vet redan, men nu kan jag äntligen gå ut med de offentligt, Adrian ska få ett syskon =) I November är det beräknat =) Har varit iväg och tittat på barnvagn i dag, samtidigt som Charlie och Christian. Tittade på allt möjligt, har ju ingenting kvar från när Adrian va liten, inte ens kläder =( Blev såklart (ennu en gång) kär i teutonia vagnarna <3 Kommer nog bli en teutonia fun =)



_______________________________________________________

Just nu sitter jag hemma i min ensamhet, äter lite chips å lyssnar på musik. Försöker fånga in min råtta som varit på rymmen i över en timme nu, bara lite svårt att få tag i henne då hon lyckats klättra in i soffan =/

_______________________________________________________

Fan va jag Älskar Adrian, idag kom han med skööönaste kommentaren: -Alex hoppar Mamma!
Tänk er in i en två-årings tal och försök lista ut va han menar, hahaha!!

________________________________________________________

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0