Har haft en bra helg med mina vänner! Fira...

resize_201009101 (MMS)

Har haft en bra helg med mina vänner! Firade gucken i fredags, de va riktigt kul. Alla tar nöjda och glada, gucken kanske var lite för glad för han fick inte vara kvar på flustret. Haha så kan de gå. några som var riktigt söta den kvällen tar linda och Daniel, riktiga turteduvor :) I lördags var jag inne i stan på kulturnatten och kikade lite. I söndags umgicks jag med gucken och linda, vi kollade på idol, käkade på Ikea, sen blev de jobb på grossisten. Blev ett sent jobb pass så stannade kvar och sov i stan :) nu har adrian och precis badat och nu är det dax för honom att sova, ny dag i morgon, ser jag fram emot <3


Kommentarer
Postat av: Kaisimone

Very impressed!

2011-07-26 @ 08:56:09
URL: http://kaisimone.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0