Borta bra men hemma Bäst!

 

Fasiken vilken rolig 24-timmars kryssning =) Hadde sjuuuukt kul med alla =) Jag och Linda dansade runt som aldrig förr. Vi blev även gajdade genom hela fartyget av världens snällaste Niclas =) Vi fick gå upp på bryggan, titta in i fyllecellen, hissa flagga, åka mathiss, trevligt sällskap. Tusen tack för denna resa Niclas =9 Guld värt <3
Haha, Linda och jag är ju som vi är, det som händer på båten stannar där....nu tar vi nya tag....


Nu sitter vi hemma hos Linda, ganska nyss hemkomna från kryssningen, börjar på det nya kapitlet i den hemliga boken....förfest med sofie, linda och maaaarkuuuuus <3 hahah världens snällaste, underbaraste människa <3 han är min förebild, näst efter min bror mathias, som precis blivit pappa, tusen grattiskramar till dig mathias och Ba till eran Aaaron!!
Vi dricker gott och har det myyyys!! Snart dax att dra sig ner till stan och göra stan osäker ;)

KRAMKALAS!!!










Kommentarer
Postat av: Rikardemmy

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-16 @ 16:49:48
URL: http://rikardemmy.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0