Vid fyra tiden kom vi fram till Ullared, h...

resize_p161110_1 (MMS)

Vid fyra tiden kom vi fram till Ullared, helt sjukt stort, har förstått att de va stort men inte så här stort. Vi försökte göra en snabb runda då vi ska vidare hem till Lotte som bor i Göteborg. Jag köpte massa kläder till adrian :) 2 byxor, 2 tröjor och två t-shirts. Till mig köpte jag bara en typ t-shirt. Sen två ljuslycktor :) allt gick på strax under 500 kr :) shoppingen gick smidigt, tom kön till kassan. Sen när det är dax att betala kom problemet. swedbank ligger nere, så Rickard kunde inte betala sina varor. Han kunde inte ens plocka ut pengar eller föra över pengar till mitt konto. Helt sjukt! Rickard fick lämna sina varor där och vi kunde inte lösa de på annat sätt än att åka tillbaka hit i morgon, vilket skulle bli världens omväg. Ak tänkte till och ringde hem till någon snubbe som jobbar på swedbank. Han berätta att de va världens kaouse på swedbank. Han i sin tur ringde högsta chefen på swedbank. Vi fick info om att detta skulle lösa sig innan 19. Så nu sitter vi i bilen på parkeringen och väntar på att de ska lösa sig så Rickard får med sig sina varor ikväll. Det står tom om detta haveri på swedbank på Aftonbladets hemsida. Vilket första möte på Ullared :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0