Gisses vilken dag! Vi kom iväg lite senare...

Gisses vilken dag! Vi kom iväg lite senare än tänkt från Göteborg och hamnade såklart mitt i rusningstrafiken i Stockholm. Kom hem strax efter 18 och då fick jag slänga mig in i duschen och snabbt packa i ordning min party lite väska. När jag ska hoppa in i min bil har båda dörrarna frusit men jag lyckades få upp bakluckan, så jag fick klättra in där och kunde då sparka upp förardörren innefrån. Sen va de typ tio centimeter tjock is på mina rutor som jag va tvungen att skrapa bort innan jag lyckades komma iväg till min party lite visning. Visningen gick jättebra, fast jag va lite uppstressad. Tjänade några hundra i kväll, bra timlön ;) nu ska jag ta tag i tvätten så jag har kläder till i helgen. I morgonbitti åker jag till sthlm :) har två jobbintervjuer framför mig, ska träffa lite vänner och så tryckte jag in en spontan kryssning på lördag :) Fan va kul jag ska ha :) ser fram emot denna helg :)


Kommentarer
Postat av: Georgjeanette

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-31 @ 08:50:59
URL: http://georgjeanette.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0