Våran 1 årsdag <3

Morgonen va helt kaos, men till slut kom jag till jobbet. Jobb på grollen i morse med lilla syster Jennifer..efter jobbet mötte jag upp Robin i Knivsta så åkte vi in till Uppsala för att ta en fika på Storken, vårat lilla kärlekscafé =) Medans vi fikade så var Adrian hos sin gudmor Charlie, så jag och Robin kunnde få lite egen tid, tack Charlie och Christian! Sen på kvällen åkte jag och Robin och hämtade Adrian, hann med en liten fika hos Charlie och Christian också. Adrian fick sin 2- års present idag av dom, ett jättefint regnställ med bra reflexer. Tusen tack!

Tänk att ettt år kan gå så fort! Ett år sedan vi stog framme vid altaret du och jag, Robin. Vi kanske inte har haft det bästa året, men jag känner att de kommande åren bara kommer att bli bättre och bättre! De är va jag önskar iaf. <3 Du ska veta att du betyder allt för mig, jag älskar dig så mycket och saknaden efter dig är otrolig!! Tack för en fin kväll! Älskar dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0