2 av 3 idag

Jag förstår inte riktigt va de är med mig på mornarna...tror det är dax för mig att byta signal på larmet för jag kommer inte upp på morronen =/ kom till jobbet halv åtta i morse med. Idag var det bara jag och Gucken på jobbet, Linda är sjuk och får då ligga hemma och vila. Men de gick jättebra att jobba, körde stooor klippare hela dan, bara bra så jag verkligen lär mig dom också =) Gucken å jag hade riktigt roligt på jobbet idag.
Klippte utanför IKEA idag också, såg 4 tjocka sorkar, sååå söta <3
Och såklart kom det en kort kraftig skur idag med =P men denna gång stog vi undet ett träd, så så blöta blev vi faktisk inte =)

Förövrigt så blire till att flytta till lägenhet in till knivsta på Söndag, så glad =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0