Torsdag..

Härlig dag på jobbet idag! Solen sken och alla var på kul humör, som alltid ;) Idag klippte vi i Salabacke. Fick veta att jobbet ska iväg på kryssning i Oktober, ska bli såååå jäkla kul =) Va så länge sedan jag åkte båt och åker man med de här gänget kan man inte få annat en roligt kan jag tro.

Träffade Sandra, våran gamla granne, idag inne på station en snabbis. Skönt att få prata av sig lite med henne =) Vi måste ses snart igen och hitta på något!

Upptäckte igår när vi tvätta att vi knappt har några kläder till Adrian, så sprang in en snabbis på h&m och hittade en t-shirt, en brazilien t-shirt, stentuff!! =)

Planerat lite inför Lördag, just nu lutar det åt att dra till grönan om det är fint väder. Vi försöker skrapa ihop lite folk, nån som vill med?


Kramkalas!



Kommentarer
Postat av: mli

Hade jag inte jobbat hade jag gära gjort de..

2010-08-19 @ 21:55:13
URL: http://mumlan-med-u.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0