Pengar...

Imorgon får vi betalt för helgens jobb på bröllop. Pengar är ju aldrig fel =)
Jag och Linda fixade blommorna till bröllopet dagen innan, höll på i 12 timmar, snacka om att vi var slut efter de. På bröllopet serverade jag under middagen. Hadde sällskap av två snygga servitörer. Vi tre hadde så jäkla kul i köket =)



1 utav den 10 bordsdekorationer som jag gjorde


jag står och klipper rosor som vi ska limma fast på en spalje


Limpistol är bra att ha ;)


Lindas fina mästerverk


Jag och mina två servitörer <3


Kommentarer
Postat av: Robin mrvox Sangheim

vilken fin blogg! hur står det till söötis;) :D:D

2010-08-19 @ 13:34:49
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0