ny vecka, nya regnmoln

Måndag igen, försov mig för första gången idag, inge bra, så Adrian blev sen till dagis å jag sen till jobbet..
haha, lyckaades köra fast klipparn riktigt ordentligt idag, inte lätt att köra de stoora klipparna haha, envisades om att jag skulle kunna komma imellan ett träd och ett elskåp, men mitt ögonmått är inte de bästa =P Gucken, min räddning, lyckades iaf få loss klipparn tillslut =) haha, ja är så jäkla klantig! men lite kul var de =)
Och såklart kom det världens skur när vi skulle lämna Nåntuna, vi blev totalt dyngsura!!

 


Nu har bilderna från kroghelgen kommit =) Jag, Linda och Sofie besökte VIP i fredags, dansbandkväll och i lördags gick vi till VIP igen, men denna gång hadde vi med oss Gucken också. Tack för en riktigt kul helg mina vänner! <3


Linda, jag och Sofie från i lördas


Linda och jag från i fredas


fredas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0