Lööööördag!!

Idag åkte jag, Adrian och Linda ner på stan och shoppade =)
 Dagens inköp:
en tröja - Holmlunds - 39 kr
en kjol - Holmlunds - 79 kr
ett par jeans - New Yorker - 49 kr
ett par skor - H&M - 20 kr
en tröja - Stadium - 74 kr
en väska - Lindex - 29 kr

Älskar att shoppa på REA =)

Vid middagstid fick vi världens bästa Minii på besök. Till middag serverades korvstroganoff med ris, mums!! Efter maten blev det lite vitt vin, minii stanna till tio, sen kom Gucken och Robin på besök, blev lite mer vin då. Men nu har alla dragit sig hemmåt och jag väntar ev på nattbesök från en mycket speciell person, hoppas verkligen på att han kommer förbi =) <3

i morgon ska jag lägga upp bilder på mina fyndiga inköp.

Kramkalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0