hur blev det lördag så fort..?

Den här veckan har varit tuff på jobbet, mycket övertider och tidigar mornar, så har inte alls haft tid att uppdater...
Under veckan har jag iaf hunnit umgåtts med mina vänner Crutta och Sandra =) Sjukt kul att träffa er!


Igår va jag Linda och Sofie ut på VIP, helt värdelöst för de va dansband och inget extra dansgolv öppet =/ Så jag stog och gjorde dörrvakten sällskap istället, hahaha!
Men ikväll ska vi ge VIP ett nytt försöka, blir bättre musik ikväll och mer alkohoooool =) Vi mjukstartar med en liten hemma festa hos Linda =)

Lite bilder från senaste utgången... =)




Tack för en otroligt rolig kväll Sandra, Adde och Filip =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0