En toppen dag!

Rolig dag på jobbet idag, som alla andra, men idag var fan extra kul! haha, fan va jag å Linda har skrattat idag, så mycket att vi fått ont i magen! Trivs så sjukt bra på jobbet =)
I dag klippte vi hela Årsta och nog visste jag att de fanns mycket gräsytor där, men inte sååååå mycket, haha.

Efter jobbet åkte vi och storhandla, så nu är här fullt med mat! =) Underbart! Adrian fick lite nya kläder idag också, han växer så sjukt fort.

Nu sitter jag och kikar på lägenheter/hus som hyrs ut, skulle verkligen vilja ha något eget. Har hittat ett hus strax utanför Knivsta, så ska mejla och höra mig för lite =)

I morgon blir det troligen Gröna Lund om det är bra väder, så vi får väl hoppas på de =) Takida kommer till sommarkrysset och de skulle jag ju så gärna vilja se =) Skulle vara så kul att åka lite karuseller med Adrian också =)

Längtar tills på söndag för då är det min och Robins årsdag <3

Kramkalas!!

 





Lycka Är Vi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0