Fredag 3 Okt

Fredag idag, helgen är här! =)

Igår hade jag ett bra samtal med min mor. Du är underbar som hjälper oss när vi behöver! Älskar dig Mamma!
Fick ett samtal igår från lagledaren i TÖFF och jag är sååå välkommen att börja träna med dom. De är tydligen i stort behov av målvakt, skoj skoj =) De tränar tisdagar, så på tisdag ska jag, Robin och Adrian gå ner till plan och hälsa på och titta lite =) Ska bli så kul att börja spela sen!

I morgon är tanken att vi ska ta oss till Karlsgård och hälsa på Robins mamma å co. Rickard, Robins bror, kommer ner från Umeå, så de blir kul att träffa honom också. Ska bli kul å få visa upp Adrian för alla på Robins sida =)
Nästa helg bär det av till Sthlm för att träffa min släkt, både på mammas sida och pappas!

Snart kommer Robin hem, han har varit på sitt nya jobb och pressenterat sig. from nästa vecka har han en heltidsanställning i 3 veckor fram som musiklärare =) Är så glad för honom att han äntligen fått de jobb han vill syssla med =) Får hoppas på att han får många pass på skolan!

Å lilla Adrian bara drunknar i paket å pressenter =) Nästan varje dag sedan vi kom hem från BB har brevlådan svämmat över i paket =P och två blomsterbud har varit här =) Vi är så glada för alla fina paket som vi fått av våra vänner och släktingar, tusen tack!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0