Vilken lättnad, ingen hemlighet längre

Måndag.

13:e veckan, magen har svällt jätte mycket :D Jag och Robin lägntar så mycket!!
I dag ska jag skriva in mig på mödrarvårdcentralen i Knivsta, ska bli spänande.
I dag ska jag också gå upp och prata med syokonculenten på skolan, så jag vet hur jag kan lösa mitt tredje gymnasieår.

Tack Sabine för allt ditt stöd! Du har betytt mycket för mig nu i början och kommer vara till stor hjälp under hela graviditeten! Puss!

Robin, du kan aldrig ana hur mycket jag älskar dig! Du kommer bli världens bästa pappa!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du glömde nämna farmor hihi

2008-03-18 @ 11:27:05
Postat av: Sabine

Ingen fara, klart jag finns här. Jag har ju redan varit där en gång och snart är det dags igen ;)

Puss!

2008-03-24 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0