Tisdag 18 Mars

I går var jag uppe hos syokonsulenten och jag får ta ett sabbatsår, Underbart!! Haha, när jag kommer tillbaka ska jag gå i samma klass som 91:orna =P 3 år yngre än mig. Jag kommer ta studenten när jag är 22 bast, men jag får iaf den utbildningen jag vill ha =)
Galet va snabbt ett rykte kan sprida sig. tror nog att alla lärare på denna skola nu vet att ja ska ta ett sabbats år. Tog bara nån vecka tills alla i Knivsta visste =P

Sitter nu vid datorn och fördriva tiden. Väntar på att klockan ska bli halv ett och djurhusveckan börjar. Utfodring av labbdjuren först och sedan resten. Ska kela med roboroskiungarna idag, de är ju såååå söta!! Mata skölpadderna ska vi också göra, kanske skäggis också =)

Skönt att detta är sista veckan, äntligen påsklov (med massa godis) I helgen kommer Änglaliljas bebisar att komma, hon har fått jätte stor mage, syns verkligen att hon är dräktig! Ska bli så kul med råttbebisar, hoppas det blir många.


Vill tipsa om bra bloggar: almologi.blogg.se och akalm.blogg.se riktigt bra och intressanta texter idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0