Onsdag.

Just nu sitter jag med barnmorskan i telefonen och bokar in tid. Om en vecka ska jag dit och prata bebis =)

Djurhusvecka i eftermiddag också, idag ska vi städa fågelrummet (blä) och smågnagarrummet och idag ska Jompa också vara med, då slipper jag vara själv med ettorna (mina blivande klasskamrater). I går var vi inne på labbet och myste med råttorna =) På tal om råttor så är änglalilja jätte tjock!!! Längtar så mycket till helgen, ska bli så kul med bebbar!!


å så vill ja nämna att jag älskar Robin Alm, av hela mitt hjärta!! Kyssar till dig!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Baby love! du är så underbar, jag längtar galet mycket tills våran lilla knodd kommer! ;D

puss kyss din roooooooobiiiiiiiiiiin

2008-03-19 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0