Hmm, torsdag?

Har ingen koll på dagarna nu när det är lov :P Men ja vet iaf att ja var hos barnmorskan i morse. pratade massa, fick massa papper och broshyrer, mer papper och fler broshyrer :P Vi lyssnade på bebben också, jag hörde inte nått speciellt, lät bara som brus, men enligt barnmorskan kunde man höra svagt hjärtslag och att den rörde sig där inne, spännande =) Om ca 3-4 veckor ska jag till akademiska i uppsala och göra ett till ul, ska bli kul och se vår bebbe igen =)
I går tittade jag på den nya serien, barnmorskerna, den va väldigt intressant och oj va ja grät när familjerna fick sina efterlägntade bebisa, ni må tro att jag kommer grina floder den dagen jag ligger där, av lycka då förståss =)

Mera bebbar...
Änglaliljas ungar gör verkligen framsteg, trots att dom är små så märks dom ändå. De är inte rosa längre, alla har fått en mörkare nyans. 3 utav dom ser man redan att de kommmer bli roan och en blir blazed. Öronen har börjat släppa huvudet och står nu snart rakt ut =P Längtar så mycket tills dom börjar röra sig i buren =)

Sitter nu hemma hos mamma och hälsar på. Pjken är i Långmyra och repar med Cocosnötterna, saknar er alla =P Lite tråkigt och ensamt här hemma, men snart blir de go middag, tunnbrörulle :P Hahha, igentligen borde jag bjuda över min vän Charlie :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0