Bäbisar!!!


På påskaftonskvällen födde Änglalilja sina bebbar. Vi var på påskmiddag hemma i Karlsgård och när vi kom hem hörde vi massa pip i Änglaliljas bur =) Inte förns nästa dag kunde vi kika efter och se hur många dom var. Vi räknade till hela 14 stycken kravlande rosa korvar =P Helt otroligt, trodde inte hon bar så många i sin mage.

I går satt jag och jobbade med hemsidan hela eftermiddagen och kvällen och nu är den äntligen klar, mycket snyggare och mycket änklare än den vi hade tidigare. besök den!                ------> www.npdjur.se
Måste ju tacka min underbara pojkvän (www.almologi.blogg.se) för den fina designen!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 07:45, då jag ska gå till tåget för att ta mig in till jobbet, ursch, har inte alls lust att jobba idag, vill bara vara hemma med pojken. Ser så varmt och mysigt ut i sängen när han ligger där och snosar =) Puss!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0